Voorspelling over de Kuip – Rotterdam.

Wat de KNVB Bekerfinale betreft Feyenoord – FC Utrecht heb ik gelijk gekregen: Feyenoord heeft gewonnen!

Maar toen ik met de tram langs de Veranda reed, voelde ik het. Ik zag gebouwen verdwijnen om plaats te maken voor het nieuwe Feyenoord stadion. En dat voorspel ik dus!!!

Alleen ik las in het AD dat men dat stadion “The Strip” wil noemen. Asjeblieft niet zeg!!! Dat verandert vanzelf in “The Striptease”. Noem het dan ook gewoon “De Veranda”.

Dat is wat ik erover te zeggen heb.

Geef een reactie

